torstai 25. syyskuuta 2014

Kuka oon, joko arvaat sen?

Finnish(able) Nail Art Challengessa on viikon haasteina neon ja peculiar inspiration. Mulla oli aika selvät sävelet tuon jälkimmäisen kanssa, mutta kun muihin blogeihin alkoi ilmestyä vastauksia haasteeseen, meni mun suunnitelmat uusiksi. Mä olin jotenkin vain ajatellut, että teen "oudot" kynnet, mutta niiden kynsien pitikin saada inspiraationsa jostain astetta epätavallisemmasta!
 Päätin siis alkaa etsiä inspiraatiota kotoa. Muut bloggaajat olivat inspiroituneet taulunkehyksistä, lampuista ja sohvatyynyistä ja mäkin ajattelin eka inspiroitua meidän verhoista, mutten oikein keksinyt näppärää tapaa siihen. Tämä viikko on ollut sen verran kiireinen, etten viitsinyt mitään hirveetä näpertelyä alkaa tehdä. Olin jopa vuorokauden kokonaan ilman kynsilakkaa, kun tiistai-iltana kuntonyrkkeilytreenin jälkeen putsasin lakat pois ennen suihkuunmenoa, mutten suihkun jälkeen enää jaksanutkaan alkaa väsätä mitään kynsille. :D en edes muista, koska viimeksi olisin ollut "nakuna" näin pitkään!
 Eilen illalla sitten jaksoin ja ehdin viimeinkin korjata tilanteen ja astetta hassumpi inspiraation lähdekin tuli keksittyä jo aiemmin päivällä. Mutta enpäs paljastakaan sitä vielä! Läl-läl-lää!


Peukaloihin sudin kolme kerrosta Lumene Flashy Orangea, muihin kynsiin pari kerrosta A Englandin Camelottia. Leimat on jostain "feikkikonadin" laatasta ja tehty Konadin valkoisella leimauslakalla. Olin ollut vähän huolimaton viimeksi scraperiä puhdistellessa, joten nimettömään tuli myös tuollaiset valkoiset vauhtiraidat. En erottanut niitä valkoiselta stampperiltä, joten päätyi sitten kynnelle asti. Noh, ei se nyt kovin pahalta näytä.





No, joko keksitte inspiraation lähteen?












Vinkki: Löytyy kylpyhuoneesta















No sehän on tietenkin....



Yksi meidän kolmesta kylpyankasta!!




Oon hihitellyt itsekseni näille koko päivän, oon niin tyytyväinen itseeni. ;D



Käytetyt lakat:

OPI - Original Nail Envy
A England - Camelot
Lumene - Flashy Orange
Konad - valkoinen
Beauty UK - Matte Top Coat

6 kommenttia:

  1. Hihitys täälläki. :D Ihanat kynnet ja ihana kylpyankka! <3

    VastaaPoista
  2. Hauska ankka ja kivat kynnet! Mulle ainakin olis mennyt ihan täydestä jos oisit vaan väittänyt, että toi vauhtiraita kuuluu tohon leimaan eli ei näytä yhtään pahalta.

    Mä niin hankkisin kylpyankkoja, jos mulla olis kylpyamme. Ja sit en muuta viikonloppusin tekiskään kun lojuisin vaahtokylvyssä ja siemailisin kuohuviiniä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. :) juu ihan hyvinhän tuo raita tuonne istuu ja kyllähän tuollaisissa halpisleluissa on usein kans pieniä värivirheitä. ;)
      Kylvyssä on ihanaa varsinkin talvisin kun muuten palelee jatkuvasti. :D nuo ankat (meillä on kolme erilaista) on vain siitä ärsyttäviä, ettei niitä ole painotettu ja ne kellahtavat heti kyljelleen kun veteen pääsevät. :/

      Poista