keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Arvonnan voittajat ja pikkujoulukynnet

Jouluarvonta päättyi sunnuntaina ja nyt jo sain arvottua voittajat! :D Eli paljon onnea Siiri ja Riitta A! Olen lähettänyt teille sähköpostia ja jään odottamaan vastausta. :)

Ja nyt sitten itse aiheeseen, eli pikkujoulukynsiin. Minultahan toivottiin sellaisia jo syksyllä ja mulla on niihin ollut ideakin selvillä jo hyvän aikaa. Eilen sitten ehdin viimeinkin myös toteuttaa kyseisen idean, ainakin melkein.



Alkuperäisessä suunnitelmassa glitterliuku piti tulla kynnen kärkeen, mutta se olisi näyttänyt tyhmältä näin lyhyissä kynsissä.
 Mulle tosiaan sattui perjantaina pieni haveri. Olin just lähdössä töistä ja avasin auton takaoven laittaakseni laukkuni sinne kun tuulenpuuska tarttui oveen. Mun ote lipesi ja avautuva ovi sitten osui keskisormen kynteen ja se repes lähes kokonaan irti. Kyllähän siinä oli jo jonkin aikaa ollut pieni repeämä, mutta olin koittanut sitä viilailla ja muutenkin varjella. No, nyt sit taas kasvatellaan!


Aktiivisille blogini seuraajille ei varmaankaan tule yllätyksenä, että musta lakka on A Englandin Camelot (joo mä koitan olla vaikka viikon ilman sitä!). :D glitterinä onkin aivan uusi tulokas, nimittäin Orlyn Devil May Care. Siinä on hillittömästi punaista pientä glitteriä ja suhteellisen reippaasti vähän isompaa kultaista glitteriä kirkkaalla pohjalla.
 Kyseisen lakan ostin varmaan jo joskus kesällä Mimaxin alesta, olisinko maksanut siitä peräti vitosen. Tuo on kuitenkin jotenkin niin (pikku)jouluinen, ettei ole tullut aiemmin käytettyä. Ja joo, ostinhan mä sen suureksi osaksi nimen vuoksi. Kotimaisella Blakella kun on tuon niminen biisi ja se on tosi hyvä!


 Biisiä ei löydy yksistään YouTubesta, mutta tässä koko levy, jolla sekin esiintyy. Tarkemmin sanottuna kohdasta 28:20 eteenpäin.


Parin tunnin päästä menen puolisoni kanssa katsomaan The Hobbitin, joten sopiihan nämä kynnet siihenkin. Lohikäärme, tulta ja tulikiveä, eiks je? :)


Käytetyt lakat:

A England - The Knight
A England - Camelot
Orly - Devil May Care
China Glaze - Fast Forward Top Coat

4 kommenttia:

  1. Jee, en olekaan ikinä ennen voittanut mistään arvonnasta mitään! Kiitos mahtavasta arvonnasta, jään innolla odottelemaan palkintoa :) Pikkujoulukynnet on myös tosi hienot!

    VastaaPoista
  2. Oijoijoi ihanat kynnet! Tosi herkullinen tuo Devil May Care, tahdon myös D: Onnea muutes arvonnan voittajille ja hei, ihanaa iltaa Hobbitin parissa! Mäkin tässä odottelen että milloin ehtis itse katsomaan sitä :)

    VastaaPoista
  3. Arvontapalkinto perillä. Hyvää joulun alusaikaa!

    VastaaPoista